حــــــــــرف دل

هورا،من خاله جون شدم،هورا

1393/10/17 14:14
2,880 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به دوستهای گلم،همه خوبین،ببخشید که دیراومدم،آخه رفتن ما به شمال یه دفعه ای شد؟آخه داداش هام با پای پیاده رفته بودن کربلا،ما هم به خاطر همین رفتیم شمال...یه خبر دوستهای گلم من دوباره خاله جون شدم،حیف که نمی تونم برم شمال دختر ناز خاله جون رو ببینم،ان شاالله که دخمل خاله جون زیر سایه پدر ومادر باشه و روز به روز بزرگتر بشه،ان شاالله خدا به همه ی که دوست دارن مامان بشن یه نی نی ناز بشون بده وبخصوص به من یه نی نی از اون میوه های بهشتیش رو بده،الان هم امتحان هام شروع شده بعد امتحان میام به دوستهای گلم به وب هاتون سر میزنم و آپ تون میکنم.....
پسندها (7)

نظرات (13)

هستي شاد
19 دی 93 10:50
سلام عزيزم خوبي عيدت مبارك اولا زيارت داداش جونيات قبول باشه قدم نورسيده هم مبارك باشه انشاا.. ني ني خودت
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ممنونم عید شما هم مبارک،دست گلت درد نکنه،ممنونم گلم
مهربوون
20 دی 93 15:16
سلام عزیزم ... انشاالله قسمت شما بشه و یه نی نی سالم خدا هرچه زودتر به شما بده ....منتظرتیم عزیزم ...موفق باشی
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ممنونم گلم،حتما میا بهت سر میزنم..
lidi
20 دی 93 20:15
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی لطف داری به من تبریک بابت خاله شدنت عزیزم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام فدای تو
درآرزوی مادرشدن
20 دی 93 22:06
رفتم یزد وای وی شدم وبرگشتم دوست گلم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
عزیزم توکلت به خدا باشه...
مامانی و بابایی دخمل طلا
22 دی 93 15:57
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تقدیم به خاطر خاله ناز
در انتظار مادر شدن
پاسخ
فدای تو...
محدثه، مامان ارسطو
22 دی 93 21:46
سلام خوبی؟ چه خبر خوبی؟ هوراااااااااا. تبریک تبریک
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام الحمدلله،ممنونم
مامانی و بابایی دخمل طلا
28 دی 93 11:12
تبریک فراوان خاله شدن خیلی خوبه تبریک میگم ولی مامان شدن یه چیز دیگه است دوست عزیزم ممنون از بازدیدت خوشحالم کردی بابت گل زیبات یه دنیا ممنون روی ماهتو میبوسم منتظر حضور دوبارت هستم دوست خوبم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
ممنونم گلم حتما میام بهتون سر میزنم
مهسا خانوم
30 دی 93 14:10
سلام خاله خوبی؟؟؟؟؟؟؟ برگشنم بالاخره من امتحانام تموم شد ان شالله موفق باشین و هورا خاله شدن مزه داره
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام خاله ان شاالله که موفق باشی،گلم
مامان مبینا
2 بهمن 93 12:32
خاله شدنت مبااااااارک ایشالله زودی بیای خبر مادر شدنت رو بدی مهربونم بوووووووووووس پیش منم بیا
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ممنونم مامان جون مبینا،حتما میام پیشتون آپ تون میکنم
هستي شاد
6 بهمن 93 8:53
سلام خوبي كجايي نيستي
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام گلم خوبی،میام
هستی شاد
4 اسفند 93 1:02
سلام مبارکه عزیزم من رمز می خوام
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام گلم ممنونم،برات توی خصوصی میزارم
♥ نیکتا ♥
5 اسفند 93 15:39
سلام عزیزمـــــــــمرسی که به من سر زدید بازم بیاید.راستی رمز در خصوصی
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام نیکتا جونم حتما سر میزنم
♥مامان مهدیس♥
22 فروردین 94 15:15
سلام عزیزم اگر با تبادل لینک موافقی بیا پیشم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام عزیز موافقم