حــــــــــرف دل

حرف دلم با خدای خودم

1393/1/28 0:31
1,664 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من...خدای لحظه هایم...خدای مهربونم...خدایی که میدونم که هیچ یک ازبنده هات رو تنهانمیذاری...ای خدای من ..

خودت بهترازهرکسی از حس وحال درونی من و ارزوهایم و رویا خبرداری/که سالهاست باخودم توی دلم نگه داشتمش...                                                      

خدای من...توبهترازهرکسی میدونی که توی این چندسال انتظار و درفراق فرزندبودن...چه سختی هایی بهم گذشت...خودت خوب میدونی که توی هر روزش  منتظرتر وتشنه تر و ارزومندتر بودم...

این بار دیگه طاقت  تنهای رو ندارم ای خدای من...این بار دوباره هم ارزو می کنم.. خدا کی می خواهی دل شکسته ی منو جواب بدی دیگه ازتنهایی بیزارم...

فقط می تونم در این خونه ی عظمت و کرامتت رو بزنم...وفقط در خونه ی تو...امیدبراورده شدنش رو ازتو خدایی که می دونم لطفت وکرمت ومحبت ومهربونیت روانتهایی نیست دارم....خدا خودت می دونی این بزرگترین ارزوی قلبی من....

خدا خودت می دونی خیلی تنهام توی این شهرغریب....خداتنهامون نذار حتی برای یه لحظه و حتی برای یه ثانیه های ساعت که تیک تاک صداشو می شنویم وعمرمان رو می گذارند....می دونم که توقع وخواهش خیلی بزرگی هست...

اما ازت می خواهم توی ماه ها وهفته ها وروزها وسال های اینده به ما یه کوچولوی زیباوسالم  بدی...خداخیلی انتظار می کشم... دل شکستهدل شکستهدل شکسته 

 

 

 

 

      

پسندها (1)

نظرات (3)

خواهری
26 فروردین 93 14:36
سلااااااااااااااااااااااااااام خدای تنهایی ها.. خدای دلواپسی ها.. خدای لحظه ها.. به حق حضرت زهرا که به روز ولادتش نزدیکیم به خواهری یه نی نی کوچولو و سالم و صالح عطا بفرما نی نی نیومده الهی خاله جون فدات بشه که نیومده کلی مامان و بابا رو عاااااااااااااااااااااااااشق وجود نازنینت کردی پس زودی بیا که مامان و بابا کلی دووووستت دارن و عاشق وجود نازنینتن پیشاپیش ولادت حضرت زهرا و روز زن رو به شملا خانم عزیز تبریک عرض می کنم مواظب وجود نازنینت باش شاد شاد شاد باش تا با ارامش زندگی کنی راستس خیلی متن زیبا و پر مغزی نوشتی بوووووووووووووووووووووووس ابدار برای شما خواهری شاد و خرم و سربلند باشی هم شما و هم اقایی...
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ممنون خواهری خیلی فدای داری
فریبا
28 فروردین 93 0:09
سلام مامان منتظر امیدوارم بزودی خدا دامنتو سبز کنه توکلت بخدا از آشناییت بینهایت خوشحالم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام فریبا جون ممنونم لطف کردی به وبلاگم یه سری زدی...