حــــــــــرف دل

درددل

1393/2/2 14:54
691 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                سلام.خیلی دلم گرفته نمی دونم باکی صحبت کنم ازبحث که باخدا صحبت کردم دیگه خجالت میکشم حرفهای دلم رو بهش بگم.الان حدود دوسال هست که ازدواج کردم هنوز مامان نشدم خیلی دلم می خواهد مادربشم که احساس مادرانه داشته باشم...ازبحث که بهم نیش وکنایه زدن خسته شدم خیلی حرف حدیث میشنوم دیگه صبرم سراومد نمی دونم چکارکنم...توی شهرغریب افتادم ازخانواده ام خیلی دورم خیلی احساس دلتنگی می کنم برای خانواده ام خیلی گریه می کنم...من همیشه می خواهم دعاکنم اول برای کسانی که دوست دارن احساس مادرشدن رابکشن خدابهشون یه نی نی نازوخوشگل بده وسر اخر اگه خدا ماراقبول داشته باشه ماهم احساس مادرشدن رو بکشیم...توی این سال جدید دعاکنیم که خدا به همه که دوست دارن مامان بشن بشون نی نی بده...الهی امین...مرا هم دعا  کنیداگه دلتون برام سوخت دعا کنید                                                                                                                                                                                                                      

پسندها (2)

نظرات (1)