حــــــــــرف دل

صحبت با نی نی نیومده ام

1393/2/2 14:55
485 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                سلام.نی نی  نیومده ام تا کی باید انتظار بکشم که بیای ازبحث که منو حرف زدن خسته شدم.توبیا که باعث ارامش من بشی.خیلی تنهاهستم...توی این خونه  که هستم هیچ صدای نمیاد توبیا که این خونه صداهای قشنگ خوشگلت رو بگیره...عزیزکم می دونی تو روزهای تنهای چه میکشم...صبح که میشه میبینم باباجونت رفته کلاس وقتی که می خواد بیاد خونه تا اذان مغرب طول میکشه...منم شنبه ویکشنبه ودوشنبه هستم کلاس...اما ازسه شنبه تنهامیشم کسی پیشم نیست که باهاش صحبت کنم یاحرف بزنم...عزیزکم میشینم توی خونه توی این تنهای یه کم به حال خودم گریه می کنم وبیشتر برای پدرجونت ومادرجونت ودایی جون هات وخاله جون هات گریه می کنم اخه دلم براشون خیلی تنگ میشه چون خیلی فاصله مسافتی بین من وپدرجونت ومادرجونت ودایی جون هات وخاله جون هات هست...عزیزکم تو بیا منو ازتنهای ودلواپسی نجات بده...خوشکلکم مامانی نیستی که ببینی مامانت چی میکشه....ملوسکم تو ازخدابخواه که خیلی زودی بیای توی قلب مامانت.....خیلی منتظرتم عزیزکم  

پسندها (4)

نظرات (7)

خواهری
27 اسفند 92 18:05
وووووووووووووووووووووووووی خاله قربوووووووووووووووووون اون نی نی نیومده ات بشه که نیومده مامان و باباش رو عاااااااااااااااااااااااشق خودش کرده ناااااااااااااااااااااااااااااازی خاله جون ان شالله سال جدید زودی بیای توی دل مامانیت و کلی خوووووووووووووووووووشحالش کنی خواهری حتما مصلحت و حکمتیه انشالله سال جدید این طوری بشین اگه دوست د اری رمز رو بهم بده بووووووووووووووس برای مامانی اینده
خواهری
27 فروردین 93 12:26
دیووووووووووووووووووووووووونه صد بار بهت میگم برای خودت زندگی کن هر کس دنبال زندگی و مشکلات خودشه خووووووووووووووووووووش باش که با شادی تو ما هم شادیم ... خدا رو شکر سرگرو درس و دانشگاهی پس من چی بگم بیکار...بیکارم...
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام عزیز تو دل گرمی داری پیش مامان بابات هستی اما من چی که انقدر دورم...توی این شهر غریب به جز شوهرم کسی رو ندارم...
منتظر لطف خدا
24 خرداد 93 14:01
انشالله میاد عزیزم و انتظارت خیلی زود به پایان میرسه ..
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام عزیز ممنونم از لطفت
فریبا
25 مرداد 93 10:43
عزیزم فریبا هستم انشالاه خیلیی زود مامان میشی منم روزهای سخت رو گذروندم و در اوج ناباوری مامان شدم فقط توکل به خدا
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام فریبا جون خوبی...ممنونم عزیز خیلی لطف کردی بهم سر زدی/فریبا جون توی این شهر غریب خیلی تنها هستم/برام خیلی دعا کنید/بازم بهم سر بزنید منو تنها نزارین/فدای تو
مامانی
25 مرداد 93 13:29
سلام خانومی.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان شاء الله بزودی زود دامنت سبز شه عزیزم نگران نباش مطمئنم به لطف خدا بزودی نی نی میاد تو دل مهربونت توکل کن به خدا در ضمن یه ختم مجرب هست که برات میزارم.خودم امتحان کردم و نتیجه گرفتم اینم ختمش: ختم 40 روزه بسم الله الرحمن الرحیم به حق بسم الله الرحمن الرحیم روز اول یه دور تسبیح(یعنی 100 مرتبه) روز دوم 2 دور تسبیح (یعنی 200 مرتبه) همینجور تا 40 روز که میشه 40 دور تسبیح خیلی خوبه حتما انجامش بده.منم دعا کن
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام عزیزم ممنون دست گلت درد نکنه که بهم گفتی/خیلی لطف کردی/ان شا الله انجام میدم که خدا کنه جواب بگیرم/فقط برام دعا کنید دیگه خسته شدم توی این شهر غریب تک وتنهام/بازم بهم سر بزنید/اخر اسم کوچولوتو چی گذاشتی گلم/فدای تو
ابجی سجا
29 مرداد 93 17:06
علاقه من به تو مثل عشق ادم برفی است... تو نمیدانی اما من ذره ذره اب میشوم... میترسم از روزی که تمام شوم اما ندانی عاشقتم...
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ابجی سجا/ممنونم بهم سر زدی/بازم بهم سر بزن...با اجازه لینک کردم...
مامان آینده
18 شهریور 93 11:19
میام مامانی همین روزا به زودی زود
در انتظار مادر شدن
پاسخ
ان شاالله که نی نی شما هم بیاد