حــــــــــرف دل

ســـــــــــــــــــــالگـــــــــــــــــرد ازدواج

1393/2/5 19:21
491 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               سلام عزیزک مامان جون می دونی چه سالی مامان جونت وباباجونت بهم رسیدن...سال1390/6/18با هم عقد کردیم وسال1391/4/2اون روزتولد امام حسین وشبش تولد حضرت ابوالفضل بودیعنی روزجانباز بود که یکی از ارزوهایی دلم بود که روز جانباز عروسیم باشه وهمینم شد...اخه پدرجونت جانبازهست که می خواستم پدرجونت رو خوشحالش کنم...عزیزک مامان جون ما عروسیمونو رفتیم مکه...ما22خرداد رفتیم مکه و1تیر ازمکه اومدیم...عروسیمونو شمال گرفتیم روز2تیر بود...بعدش4تیر اومدیم سر خونمون... عزیزکم حالا از مکه بودم برات تعریف کنم...اخه ما رفتیم مکه تنها نبودیم اقاجونت،عزیزجونت،عمه جونت،پسرعمه هات وشوهر عمه ات با ما هم بودن...می دونم مکه به باباجونت خوش نگذشت چون مامان جونت باباجونت رو اذیت می کرد...یکی از روزهای که مدینه بودیم من وباباجونت شبش رفته بودیم بقیع/بقیع خیلی غربت داره اخه آل سعودها نمیزارن بریم سرقبرائمه باید از راه دور نگاه می کردیم،بعد از مدینه رفتیم مکه 6روز مدینه بودیم و6روز مکه/مکه هم خیلی زیبا و قشنگ بود ...ولی دلم خیلی تو مدینه ومکه هوای پدرجونت ومادرجونت کرده بود...هنوز که هنوزه نه پدرجونت رفته مکه ونه مادرجونت رفته مکه/ان شاالله خانه خدا رو میبینن...

پسندها (5)

نظرات (4)

انجمن و سایت نی نی پرتال
4 اردیبهشت 93 16:06
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ممنونم که به لینکم سر زدید... حتما به لینکتون سر میزنم...
مامان و بابا
20 اردیبهشت 93 17:12
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتان مبارک مواظب وجود نازنینت باش
مامان آینده
18 شهریور 93 11:18
فرخنده و مبارک باد
در انتظار مادر شدن
پاسخ
ممنونم عزیزم
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
31 شهریور 93 14:36
خوشبخت باشید
در انتظار مادر شدن
پاسخ
ممنونم گلم