حــــــــــرف دل

درد دل با نی نی خودم

1393/6/5 16:13
536 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                  سلام عزیزک مامان،خوبی عروسکم،مامانی خیلی تنهاست دیگه مامان جونت داره بدونه تو میمیره،الان باباجونت داره قرص مصرف میکنه که تو بیای توی دل مامان جونت،ولی هنوز نیومدی...امروز مامان جونت بی بی چک گرفت باز دید منفیه...مامان جونت خیلی ناراحت، من وخاله جونت رفته بودیم خرید،باباجونت ازم پرسید:جواب بی بی چک چی شده من با ناراحتی بهش گفتم بازم منفیه،باباجونت هم ناراحت شده؛عزیزکم تو رو خدا بیا توی دل مامان جونت دیگه مامان جونت خسته شده دیگه طاقت نداره،تو رو خدا از خدا بخواه...مامان جونت الان خیلی حالش خرابه اخه پدرجونت بیمارستان بستری هستش،خیلی مامان جونت ناراحتی میکنه،دلشکستهدلشکستهدلشکستهخدایا دیگه حالم خرابه،راستی عزیزک مامان جون،پدرجونت ازبیمارستان مرخص شد دیروز یعنی 12\6\1393از بیمارستان مرخصش کردن مامان جونت خوشحال شد...عزیزک مامان جون به خدا بگو خدا جون مرا بزار برم توی دل مامان جونم،اخه مامان جونم خیلی تنها هست عروسک مامان جون به خدا بگییا...من مشتاقانه منتظرت میمانم عزیزم....

پسندها (6)

نظرات (11)

ابجی سجا
6 شهریور 93 10:45
هستی به دلم، به دل ک نه ، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ابجی سجا چطوری،خوبی،تو هم توی دلم میمانی...
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:46
گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ... مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ...
بابا و مامان
20 شهریور 93 8:23
عزیز دلم ایشالاه به زودی به ارزوی دلت برسی
در انتظار مادر شدن
پاسخ
ممنونم عزیز
مهربوون
22 شهریور 93 10:39
مرسی عزیزم که بهم سر زدی ایشالا زودی نی نی بیاد تو دلت و تمام شادی های دنیا مال شما بشه خانومی
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام گلم ممنونم
ترنم
23 شهریور 93 9:10
ایشاله به زودی یه نی نی خوشجل بیاد تو دلت
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام عزیز ممنونم،خیلی لطف کردی،عزیز با اجازه لینکت کردم...
مامانی(برای دخترم زهرا)
23 شهریور 93 11:23
سلام عزیزم بلا دوره انشاا ... به امید خدا زود زود مامان بشی صاحب ی فرشته ی ناز بشی امیدت به خدا باشه
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام عزیزم،ممنونم،فقط برام دعا کنید
ترنم
25 شهریور 93 7:58
منم با اجازه لینک کنم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
فدای تو ترنم جون
یک مامان
2 مهر 93 13:47
ممنون عزیزم ایشاله شما هم خیلی زود مامان میشی
در انتظار مادر شدن
پاسخ
ممنمونم گلم
مهسا خانوم
11 مهر 93 17:51
وایییییییییییییی خاله این نی نیه چقده نانازه راستی کلی با بارشی های وبتون مشغول شدم
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام مهساخانوم خوبی خاله،مشغول بشی بهتره
lidi
20 آبان 93 19:50
نینی جونیش سلام نینی زودی بیا تا دل مامان و بابات شاد شه اما موقع اومدن مواظب باش مواظب باش عزیزم چون تو غنچه ی هنوز عزیزم درسته مامان بابا مواظبتن اما خودتم باید حواست بشه دنیای ما پر از آفته نکنه که مریض شی جون دلم مامانی منتظر نوگلت مواظب نینی باش که در اینده نه چندان دور میاد به دامنت مواظب هدیه خداوند باش گرچه میشناسمت و میدونم از جون و دل مایعه میزاری امیدوارم از این آزمایش خدا سر بلند بیای بیرون
در انتظار مادر شدن
پاسخ
سلام ممنونم گلم خیلی لطف کردی به ماسری زدی...